hoho!!

är du duktig på att göra bloggdesigner? titta hit!
jag skulle vilja göra lite nytt på bloggen då de känns så trökigt just nu, om du har tid och är intresserad av att göra en hör gärna av dig. min mail : [email protected]
Idag har jag och min familj varit på stranden hela dagen, varmt har de varit och kallt i vattnet. Efter att ha fått skjuts hem med amanda åkte jag till stallet, hovslagare kom och skode Baron. Åkte hem, åt och duschade sedan tog vi en tur till Anders och Erika för att titta lite på deras lilla Vilmer.  (ur sööt var den lille) nu är vi hemma och robin har somnat, tror jag gör samma snart jag också faktiskt..





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0