hjärnkaos..

de är inte super konstigt att hjärnan slutar jobba när den inte behövt tänka riktigt på typ tre månader?
känner mig helt slut i hjärnan idag allt är bara som kola i huvudet, men nu tänkte jag krypa ner i sängen och sova behöver dessa timmar :P i morgon har jag mötes dag typ haha, först på morgonen med min special lärare och sedan möta på Bup. fast än att jag ska sova nu längtar jag till i morgon kväll då jag får sova igen hehe.
hittade den här skapligt gamla bilden på mig och Figgo för ett år när vi skulle till stugan. vi tog bort honom samma sommar som stina kom till oss. sötis vovvsen!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0