godmorgon

Godmorgon bloggen!
att åka till uppsala igår de behövde jag verkligen, mina tankar var dock fuckt up i går så jag va lite frånvarande.
känner att hjärnan inte vill sammarbeta med mig, efter att robin åkte till uppsala igen har jag fått svårt att sova och har en grym ångest hela tiden. Nu låter de som att jag inte kan vara utan honom överhuvudtaget, de kan jag de är bara det att jag är en sådan som inte klarar av att folk försvinner. de är inte så att robin är borta utan han är ju bara i uppsala men för mig är de som att han försvunnit. skolan börjar och jag har haft grym ångest under dom dagarna som varit, trivs inte alls där. Men ja just nu känner jag bara att jag får göra de bästa av situationen men i natt känner jag helt annorlunda. jaja, nu lämnar vi depp skrivandet. ska ta och göra mig i ordning och gå till ica och ta ut pengar sedan drar jag mig nog mot stan och möter upp anna. tar 20 över 3 tåget hem till gävle med henne.
bjuder er på en osminkad bild... känner mig väääldigt fresh..





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0