augusti?!

what, helt seriöst nu börjar min trogne kompis ångesten komma och hälsa på allt oftare då jag inser att om cirkus 20-25 dagar börjar jag i skolan igen. kan inte direkt tycka att de här har varit ett sommarlov utan mer bara några lediga månader.... helt sjukt att de bara har varit några fina dagar den här sommaren, eller alltså fina dagar har de ju varit men inte så fina att man åker till stranden och ligger där en hel dag! jajaja, nu är jag helt redo för natten jag har till och med häft i medel i håret som egentligen ska göras varje gång man duschat men de är jag inte super duktig på. jag funderar på att döpa "asterix" till elvis vad tycker ni?
jag kan inte somna men de kan minsan killarna mina tog bilden för ca 10 min och nu sover dom båda... haha ;)
asterix/ elvis har fått ett nytt halsband som är mitt armband egentligen ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0