arg brud..

åååh, småsyskon... nu på morgonen var jag i bra tid tills min käraste lillebror gick upp.
då kom frågor som vart finns den, vart är de, jag vet inte , hur ska jag göra? då känner jag HUR FAN SKA JAG VETA DE? så blir jag så klart sen 07.14 springer jag ut i panik till bussen som går 07.20. då på vägen halv kutar jag och vänder mig om och inser att min bror är typ 100 meter bort står och ropar på honom för att han ska skynda sig men han var mer inne i att kolla runt på världen.. äntligen framme vid bussen vad händer? jo buss JÄVELN åker..!
lägger ut en här fina och harmoniska bilden för att få lite harmoni här på bloggen idag...!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0