ångest.

ja nu har ju bloggen verkligen kommit i andra hand, kan ju bero på att jag verkligen inte har någon blogg lust just nu. tycker inte att jag har något specielt att skriva om? jag börjar iaf verkligen få skolångest, robin ska snart flytta tillbaka till uppsala, visst  kan jag vara där mycket och så men de blir endå dom där nätterna utan honom.. sen är jag sån där att jag vill klara saker men går en liiten sak åt fel håll skiter jag helt ide. jag vill verkligen klara 9an nu de är sista året och jag kämpade som fan förra för att få betyg. fan vem kom på den dumma iden med skola??




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0