2 firanden på en dag.!

ja, nu måste jag ta och skärpa mig för på de här viset kan de inte vara!
men ni måste allt hjälpa mig att komma på vad jag kan skriva om, nå förslag?
igår vaknade jag vid halv nio och gick upp, slog in present och fixade mig. åkte med mamma in till stan hon släppte av mig vid sos tiosken i gävle för att jag skulle ta mig till sätra.... de är inte bra att låta mig åka buss i stan.. tog mig närmare en timme för att komma rätt. åkte nämligen till sara och firade hennes lilla vilde som fyllde 5 år i går GRATTIS!



de va jätte mysigt att få träffa hennes gulluga ungar igen, var ett tag sedan nu. mysigt att bara får vara med sara en stund också. men vid en kl 15 så kom mamma och hämtade mig och vi åt lite "lunch".
åkte hem till alva en sväg när jag kom hem och efter de blev de brottom hem för att duscha och fixa mig. robin kom vit 7 och hämtade mig så åkte vi till stan igen och åt middag på resturang för att fira "halv års dagen" vi hade super mysigt!
i morse när jag vaknade gick jag upp och gjorde frukost till mig å älskling startade filmen "hur många lingon finns de i världen". blev frukost på sängen för älskling och de verkade han ju uppskatta iaf!
mot kvällen åkte vi till robins mamma och pappa för att äta middag. kottlet, potatis och en super god sås (väldigt gd middag). nu har robin åkt till uppsala och jag ska snart gå och lägga mig, i morgon startar skolan "på riktigt" så är de skofoto också....  vi hörs i morgon
kram





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0