tattueringar

hallå i stugan!

min mamma å jag har länga pratat om vi skulle göra en tattuering tillsammans, men vet inte riktigt vad vi vill göra.

men lite ställen där jag själv skulle kunna tänka mig att göra en å annan tattuering i mitt liv är
                                                                                                                                                       


foten är faktiskt något där jag skulle vilja tattuera in något på singalesiska.


skit snyggt med något litet just vid handleden!


bakom örat har ocksåa varit nått som slagit mig. fast jag va inne på
tre stjärnor ;)



de är ju as coolt de där men hur många har en sådan kropp
 och hur många får behålla den resten av livet ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0