fredagsoutfit

hej bloggen!
idag gick jag i skolan från 8.20 till 10.00 skapligt sköt att komma hem 11.00 en fredag.
fixade runt lite hemma å sen kom robin pussade lite pratade lite och sen åkte han till uppsala.
nu tänkte jag nog antingen plugga lite eller gå ut och plantera lite blommor eller till och
med kanske åka ner till hästen! efter att jag har ridit som jag faktiskt bestämt att jag ska så blir de grillmys med flickorna mina. i morgon åker jag nog till uppsala å firar sista april med min älskling träffar nog med all säkerhet på lite gävlebor också!
dagens outfit


kofta: vila
linne: bikbok 199:-
jeans: köpt i spanien
kedjan gjorde jag och lillebror en kväll här i veckan :)


, Sheila





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0