dittanådattan...

hejhej bloggen!
idag tänkte jag ta mig tid att ändra designen här på bloggen, eller iaf headen.
plugga lite kanske vore något också, dock känner jag mig helt död idag.
man tycker att febern borde gått över men de har den då inte gjort!
ligger just nu och kollar på true blood, har ni sätt den serien?
själv tycker jag faktiskt den är bra, inte bästa serien jag sätt men faktiskt riktigt bra.
robin är och skriver en tenta så de är lite ensamt här i lägenheten, han kommer väl
hem runt halv två, två någon gång.
lite senare idag tänkte jag komma med lite serie tips, ni får gärna lämna era tips på bra serier!



,puss sheila





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0