tillbaka!

tillbaka till det tidigare!
har sagt om och om igen att jag ska lägga upp bättre bilder på det jag köpt i spanien!
men eftersom att jag haft alla bilder från spanien där så har jag inte heller velat knäppa kort med kameran.
eftersom att de blir så mycket på kameran.
men nu har daniella äntligen tagit bilderna :p
så nu när jag hade lite tråkigt passade jag på att knäppa kort på mina nya ägodelar!
haha


vita med blommor är från hm
mörka från behrska

röda från berhska
vita från blaco

lite smycken, en plånbok och solglasögon.

skor från blanco

haah som ni ser så har jag valt mina butiker.
dock har jag inte köpt så mycket.
menmen!
man kan alltid shoppa när man kommer hem som jag gjorde :)

puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0