två dagar efter födelsedag!

nu har jag haft min ålder i två dagar.
känns inte så speciellt faktiskt, men ja iaf.
igår fick jag för mej att ändra på mina ögon bryn, som alltid har haft samma form och så..
men igår blev dom smala och höga.




man såg kanske inte så bra men lite skilnad är det från



den formen!
ja har inte riktig bästemt mig om jag är nöjd eller inte men de märks när man piffar upp sig lite.
har ju inte märkt något i dag eftersom att jag ligger hemma.
men ska nog ge mej ut på en springtur i dag så jag inte hamnar efter.


i morgon ska jag bege mej till skolan...
inte sååå roligt men om snart är det höstlov iaf.

skriver kanske senare i kväll! :)

                                                               




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0