lördag!

hejsan bloggen!

nu ikväll hade jag tänkt att svara på dom få frågerna som poppade in under dom här fyra dagarna!

den här dagen har varit super trevlig, först vaknade jag upp med daniella!
efter det så kom maja till mig och vi myste på , kollade på film osv.
efter att ha ätit med maja kom betty hit och vi satt och chilla lite, sen hem till henne och bada tunna!
haha myspys dag !

i morgon har jag hund kurs med stina !
hela nästa vecka ä jag nog ganska ledig så då blir de nog lite mer bloggande en vad de har varit den senaste tiden.

i veckan fick jag min underbara pipi tröja!!


så snygg är den !

haha , jaja min systemkamera gick ju sönder för ca tre veckor sedan så nu har jag en riktig
skit kamera därför är bilderna så dålig som kommer publiseras på bloggen dom kommande veckorna!

puss

EVA HJELM

var det den där mormor stickade? ;)

2010-10-05 | 15:55:12 | http://evahjelm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0