hur ska jag nu ta detta??

haha ja , just då jag pstat mitt inlägg för dagen ser jag att de är någon som komenterat "ååh, va kul tänkte jag.
men.. nu vet jag inte riktigt hur jag ska ta de här?

om den här frågan kommer ifrån inlägget då jag skrev att jag mått mycke illa en längre tid.
eller om de har något att göra med mina bilder?

elisabeth om frågestund!:
är du gravid ? :)
IP: 83.255.131.60
26 Oktober, 18:37



Elisabet!
nej de är jag absolut inte och jag är också 100% säker på.
finns inte en chans på milijonen! då ska de va något nytt sätt att bli gravid på tex som att inte vart i kontakt med en kille sexuellt.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0