helgen slut!

ja hörrni!
om exakt 20 minuter är denna helg slut.
och en ny skolvecka ligger framför just mej!
för dej kanske de är jobb eller ledighet!
är du ledig är de ju super sköönt!
men sån tur har dock inte jag.
morgon dagens plan är väl att gå på stan med daniella och kanske julia.
jag ska försöka hitta någon snygg partyblåsa att ha till på lördag då de är feeest!! ;)
hah , och sen ville daniella att jag skulle säga avd jag ville ha, uuusch va jobbigt.
jag är en sådan här människa som älskar att få pressenter men har skit svårt att säga vad jag önskar mej.
de ska bli spännande att se vad familjen trollat frm eftersom att mina svar på packet har varit!
 hm, EN UTLANDSRESA!! eller nej.. en katt ,eller massage, eller klippning, ååh ett nytt objektiv, eller nej en ny kamera..
hah , jaja, i morgon är det en vecka kvar till den stora dagen.

idag har jag varit riktigt lat, legat i soffan hela dagen. sen kom sara hon åkte hem efter typ en timme då kom alva
planen var att gå ut och gå men så blev de inte. hah.
jaja , nu måste jag sova om jag ska orka upp i morgon. 06,15 ringer klockan UUUUSCHH :(

godnatt mina kära!



mys bild från i helgen! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0