DISS!



när jag fyllde år köpte mamma en plattång till mig.
en OBH nordica Björn Axen.
de är en riktig besvikelse, iaf för mig som har riktigt tjokt och egenvilligt hår.
den går upp till 200 grader och allt som man tror ska vara bra.
men nej riktig besvikelse, synd med sånna där saker tycker jag när man lägger ner så himla mycket pengar på det.
sån tur kan man ju alltid skicka tillbaka den här nudå men endå.
min plattång håller på att ge upp och då är de inte super kul då man har skapligt lockigt hår..

   mitt tips, köp ej.


                                            





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0