6 oktober 2010

hejhej!!

om exakt 12 dagar fyller jag!
jag har u haft prao den här veckan ! jätte kul har det varit men att ha sju timmar om dagen med tre åringar 'r
rätt så krävande.
jag har iaf lärt mej sjukt mycket om allt möjligt, hur man strycker en pärlplatta på bästa sätt. hur man plåstrar om ett huvud! ja allt möjligt.
synd nog slutar de roliga på fredag men jag hoppas att jag kan kommma tillbaka till mina gula nyckelpigor !!
i dag efter praoen kte jag hem och gjorde mej i ordning. sen tog jag bussen in till stan.
mötte upp med mamma och åkte till john bauer , hämtade nya datorn (den som jag skriver på just nu)
och så lite böker mamma skulle ha, sen sjusade hon mig till julia.
satt hos henne ett tag sedan vare ut på en rask promenad.
mycket mysigt.
sen 20 över 8 tog jag bussen hem och fortsatte på mitt lilla projcet som ni ska få se snart!! :D
hihih spännande va`?

nu ska jag sova puss och kram !!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0