underbar kväll!

hejsan!
hoppas ni haft en mysig kväll så här på torsdagskvällen.
antingen har ni jobb i morgon bitti eller så har ni lov som jag.
själv har jag haft det super mysigt!
åkte till ebba runt fem och mös på med tjejerna.
pizza till middag och otroligt mycket prat, både om roliga saker och om jobbiga saker.
kul att träffa elin som jag inte träffat på evigheter.
kvällen började leda mot sitt slut och vissa åkte hem.
vi blev fyra tjejer kvar som fortsatte prata mycket , killar kompisar och allt annat vi tjejer kan prata om.
satte igång en film, slutade med att de bara va jag och maja som kollade, haha.
nu sover hela ligan och jag kan ju självklart inte sova pga min sockerkik...
snodde bilder av selma
'
orisiga tjejer ;)
haha
nu ska jag ge sovandet ett försök !!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0