the botten is nådd

Jag svär om jag bara kan klara idag
så ska jag ta mig i kragen och vara så glad

För the botten is nådd
Hur långt kan man gå?
Hur lågt kan man sjunka?
Hur kasst kan man må?
Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

men jag lär ju mig aldrig av mina misstag
vilket ämne det jag har en brist av
varför går jag alltid över gränsen
min hjärna den står där brevid när det händer
jag måste ringa runt och be om förlåt
känns som jag hellre vill dö men vi får se hur det går
tacka fan för mina polare har tålamod med mig
hade jag vart dom hade jag knappt tåla att se mig
min kyl den är tom, mina pengar är slut
alla ledtrådar säger: förändra dig nu
patetisk och ynklig, fy fan vilken dag
Jag duschar men samvetet, det sitter kvar


ja den här låten stämmer fan helt in på mig !
särskilt idag denna dag har varit en riktig skit dag varit arg deppig och ledsen.
allt har varit jobbigt och känner att ajg bara vill lägga mig ner och dö just nu.
trött på skolan, trött på detta väder, massa skit händer i mitt liv just nu.
kompisar mår dåligt, en männsika i mitt liv har fått cancer och massa annat.
alltså alldeles för mycket för mig att klara.
usch, vette fan tror jag ska lägga mig nu och sova på min bekymmer och hoppas morgon dagen blir lite bättre.


           




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0