minnen är alltid bra att ha!



en minnes värd dag!
på morgonen innan vi skulle på daniellas mamma och pappas bröllop!
stressade som fan!



idag försov jag mej ju självklart.. mamma blev heller inte så glad hoppas hon förlåter mig och ääven låter mig stanna hos julia en natt till.
vilket fall i full fart runt i de här gigantiska huset kvart över nio står jag redo och ska gå ut genom grindarna.
Sloof sare bara och så låg jag på marken med cykeln över mig..
upp igen och iväg till skolan.
skrev de där jävla testen idag också! usch men endå skönt att ha de gjort.!
nu sitter jag och väntar på att juli ska komma hem









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0