magsjuk!

toppen!

magsjuk första dagen efter lovet..
hinner inte hinner inte hinner inte är de enda jag hör i skallen.
har absolut inte tid med de här just nu, snart är det jullov och då får vi betyg.
eftersom att jag skolkade hela sjuan hamnade jag otroligt mycket efter.
och de har ju självklart påvärkat 8:an.
och eftersom att jag har börjat kolla framåt på vad jag vill bli så vill jag självklart som dom flesta andra ha bra betyg för att kunna välja vad jag vill.

men jag har endå inte lust att tänka på skolan när jag mår så här otroligt dåligt.
har feber och är yr, och spyr..
inte jätte mysigt sådär, nu ska jag ge datorladdaren till mamma , och kolla vidare på beverly hills.
dricka mer blåbärsoppa ska jag också göra :)


en perfekt bild på hur min dag har varit... 



                      






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0