Känslo bomb!

Hej alla underbara!


dagen va bra fram till 20 över åtta.
julia va hos mig hela dagen fram till sju då hon tog bussen hem.
kl 20 över åtta ringer mitt hjärta och gråter.
Hennes dåvarande kille har berättat att han va otrogen i början av deras förhållande.
hon gråter och jag sitter i soffan med chips runt munnen och svättig tröja!
paniken sprider sig i kroppen och jag börjar fara om kring i vardagsrumet, ringer mamma och säger att jag åker till gävle och sover där. lägger på och vidare som en raket ner i källaren och fixar ihop allt som skulle med.
upp igen och ut ur huset, fortfarande iförd mina springbyxor och svättiga tröjan osminkad osv.
typ kutar till bussen fast en att de va 10 minuter kvar tills den gick.
när jag äntligen kommer till gävle så ser jag min bebis gående .
de gjorde ont i hela kroppen av att se henne så där...

jag blev så sjukt förbannad när jag hörde... för låt mitt språk vad de äcklet gjort.
jag hoppas seriöst att någon dödar honom för att ingen gör min bebis illa!


Älskling till dig:

det finns inte en enda kille på den här jorden som någonsin kommer förtjäna dej!
jag älskar dig så enormt att jag inte vet hur jag ska göra!
finns alltid här för dej!











Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0