Hejsan , hur står det till i vinterkylan? ...

Hejsan , hur står det till i vinterkylan? Själv är jag hemma och sjuk, trodde ett väg att jag fått vinterkräksjukan men tror inte att det är det. Nu sitter jag på hedesunda HC och väntar på provsvar. Helt plötsligt kan det vara köttelfeber. Inte alls roligt om jag får säga det själv. Mitt internet kommer inte att börja fungera föns på torsdag, imorgon kom jag på att det va:) har ingen koll alls på dagarna nu, blir litte irriterad det är som att min kropp alltid ska lägga ner då jag behöver den som mest. Har massa i skolan att ta igen... Sjuk Sheila = sur Sheila. Har ni mycket snö ? Nu ska jag få svar här ha en trevlig dag kram






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0