hejhallååå

nuså , lördagen va super trevlig , god mat och trevligt sällskap!
söndagen åkte jag in till "stora staden" och mös på med julia, b&j och massa annat onyttit.
vaknade upp med julia igår.
fixade oss lite och gick ner på stan och mötte david (julias kille) gick runt och shoppa!
själv köpte jag tröja och en sjal! (y)
åkte hem runt fyra, och träffade alva och maja.
satt och mös med dom prata om allt som hänt under de senaste veckorna, oooo va man kan missa bara på några dagar.
åkte hem till mig och fikade satt där och pratade vidare, sen efter att dom åkt gick jag och la mej rätt tidigt.
har fixat hela morgonen här, ska nämligen in med ebba och göra henne sällskap då hon sa permanenta håret.
Skit kuuul!!

måste äta frukos och fortsätta packa ihop grejer.
får se vad dagen har att bjuda på, morgon dagen är också en olöst dag ;)







       
 
                                                         




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0