Hallåå!

hej alla rara!

hur ståre till så här på fredags kvällen!
själv är jag AP trött och tror jag snart kommer somna!
va på BuP i dag och det gick väl ok, massa tester och sånt. (för er som inte vet vad "BUP" står för! Barn och ungdoms psykriat.)  nu tänker ni ooh, shhiiit va äre för psykblogg jag läser?
De är lugnt inte är jag psykiskt sjuk iaf inte va jag tror ;) närå jag håller på med en utredning för ADD.
för er som inte vet vad de är, det är ungeför lika dant som ADHD men man har inte samma problem att sitta still.
efter att jag gjort alla dessa tester typ som , bygga klossar svara på frågot osv.. as jobbigt låter inte som de men när jag gick därifrån va jag helt slut i skallen.
drog mig ner på stan och åt världens godaste sallad Kräftsallad med avokado ;)
sen tog jag tolv bussen hem , väl hemma började jag med inlämningsuppgiften som jag har i SO den blev nästan färdig lär bara hitta en bra sida om miljopartiet...
och sen på det två skriv uppgifter.
sen kom daniella och vi åt.
kollade idol en stund sen mötte vi alva och betty och drog oss mot rebecka.
där blev de fullt hus.
jag daniella betty alva rebecka selma david erik emil och jacob.
tog sällskap med jacob en bit på vägen och nu är vi hemma daniella har dock slocknat i soffan..








bilder från att vi va i stugan i somras.
usch va jag längtar tillbaka till värmen.


           




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0