Dag 8 - mina syskon!

tre syskon har jag men eftersom att jag bara har ett biologiskt tänkte jag börja med honom!


Alfred: alfred är 2,5 år yngre en mig.
min enda biologiska bror, bor med honom och han är tydligen en riktig kopia av mig i hans ålder.. (alltså måste ag vart en riktig skirunge) rätt lika varandra i utsende också tydligen inget ajg och han ser.
fats många av mina vänner inte tror de är jag och alfred otroligt nära varandra.
vi pratar om typ allt från killar/tjejer till enegridryck som han inte får dricka för mamma fast ahn gjort de endå , haha stora problem !

min lilla bebis som växt om mig ;)




Elias: det är min mammas barn alltså hennes och lasses, elias är 7 år och en riktig snorunge ;)
men också världens sötaste då han kryper upp i knäet på en och myser upp sig i famnen på en.
sen kom jga på vilken 7åring är itne dryg.?



Maneesha: hon är fem år nu!
hon bor i australien det enda jag kan berätta för er om henne är att då jag såg henne för två år sedan var hon gudomligt söt
om jag får skryta lite är hon en kopia av mig enligt släkt.









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0