Dag 6 - ett ögonblick

ett ögonblick jag aldrig kommer glömma är då jag va i england 2008.
min biologiska pappa hade berättat för oss att han skulle flytta till australien.
både jag och min lillebror alfred tog det ganska bra.
den dagen vi skulle åka hem va jobbigt eftersom att vi skulle lämna min lilla syster maneesha.

på flygpatsen då vi skulle gå in vid gaten och säga hejdå till dom pussade jag maneehsa på kinden och sa Akki loves you!

akki betyder stora syster på min pappas hemspråk!

gick mot gaten och så börjar hon gallskrika och gråta på något vis lyckas hon komma ut ur barnvagnen och börjar springa mot mig !
jag fångar henne i mina armar och då sätter hon sina små bebis händer på min kind och säger Mesha always loves her akki!

det är ett ögonblick jag aldrig glömmer !






<3




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0