Dag 5 - vad är kärlek?

jag är egentligen en sådan som inte riktigt vill och kan tro på kärlek.
även fast att jag faktiskt har upplevt det några gånger.
men också rymt från en männsika som faktiskt vissat kärlek för mej.
men om man växt upp på de vis jag gjort blir man nog lite emot det.
jag vill tro men kan inte riktigt lita på att två människor kan stanna med varandra för alltid.
men sen finns det ju olika sortrs kärlek tex för sina föräldrar, syskon, en vän och sen någon man blir "kär" i.

för kärlek för min familj har jag ju absolut, dom är de finaste som finns i mitt liv och utan dom skulle jag itne klara mig.

men kärlek som jag ser de är ju då du kan somna brevid någon och vara 100 % säker att han/hon finns där morgonen efter.
och då dom där smsen kommer under dagen som berättar hur underbar och vacker du är, hur glad H0n/han är att du finns i dens liv.
och då du får hålla någons hand och veta att den männsikan inte släpper taget.
då ni kan gå igenom jobbiga och fina stunder tillsammans då ni är varandrars.
då hon/han kan kalla dej sin och ingen annans då du vet att han/hon aldrig skulle såra dig med vilje.
då hon/han kan älska allt med dig, och vill dela allt med dig.

men endå kan jag itne tro att de finns sådan kärlek, jag vill men det känns inte som om man kna ha kärlek hela livet.
för en sålänge så fort jag har släppt in någon i mitt liv har jag sårat den eller den sårat mig.

just nu finns inte det i min värld att någon skulle älska mig och vara min kärlek.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0