Dag 3 - mina föräldrar






typ första bilden jag tog med Min nya kamera ;)







känner ingen anledning att skriva om min biologiska pappa om det är ok?

ooh, bjöd på en bildbomb där också!


haha , ja var ska jag börja!?
min mamma hmm... världens underbaraste mamma hon kan vara allt ifrån Underbarast till förjävligast!
men de är väl vad alla mammor är bra på?
mamma har alltid varit min bästa vän eftersom att vi har behövt varandra genom alla år.
inget som har varit jobbigt att stå sin mamma nära förns typ nu, hon försöker sitt bästa med att acceptera att man inte alltid akn prata med mamma om allt.
hon går genom eld och vatten för alla oss och de älskar jag verkligen henne för.
jag beundrar henne nå stort , pluggar och jobbar och har tre ungar på det.
jag har världens bästa mamma det är egentligen de enda jag kan säga om henne!

love you mammiii



hm Lasse då?
när jag har skrivit "åker med pappa hem" är det lasse.
för mej är han min pappa och har alltid behnadlat både mig och alfred som sina egna barn fast att han egentligen inte har skyldighet till det.
jag är den tryggaste flickan som har honom som pappa.
att alltid veta att han alltid kommer finnas och ta hand om mig värmer otroligt mycket!
det har alltid varit han som tröstade mig torkade mina spyor och allat annat man kan lyckas med.
för mej har det aldrig varit viktigt med vem som gjort mej utan vem som finns där för mej.
och det är absolut lasse.
och för att avslöja lite roliga detaljer frågade han mig för ett tag sedan om inte jag kunde byta till hans efternamn och bli som han kallade det "hans lilla flicka på riktigt och lagligt".
jag blev så otroligt glad så de ska fixas nu till nästa år!
älskar min pappa lasse och att han alltid finns här! <3

<3









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0