Dag 2 - min första kärlek

ja min första kärlek är fortfarande någon riktigt nära.
det jag vill skriva om här kanske inte han tycker är så lämpligt därför använder jag ett annat namn på honom här för det blir så svårt att skriva utan ett namn!


kär blev man väl i lekis redan men min första riktiga kärlek!
Albin som jag tänke kalla honom.
stora blåa ögon och ett stort lende över läpparna.
jag har faktiskt vart typ "kär" i honom sedan jag va liten flicka.
han har jag många fina minnen och stunder med.
första "kärleken" första "kyssen" första allt!

fanns inte mycket att skriva om märkte jag :)



           

Anonym

varför kan du inte skriva ut namnet ,

är du fortfarande kär i honom ? (:

2010-11-22 | 19:47:00 |
Hanna

Är det Simon Solem?

tycker synd om Selma isf ;o

2010-11-22 | 21:12:15 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0