Dag 11 - mina drömmar

(jag hoppar över 10 förlåt! orkar inte riktigt det just nu eftersom att jag endå bara har morgon rock !)


jag tror vi alla drömmer om ett lyx liv med stort hus och massa pengar.
visst vill jag väl också ha det men de finns så mycket annat att drömma om.


min dröm är nu att få plugga färdigt.
resa till sri Lanka och jobba där hos min släkt, ett år eller två.
resa runt och må bra jag skulle faktiskt kunna resa ensam under den tiden, liksom bara för att ta hand om mig själv.
efter de hoppas jag på att få ett bra jobb och träffa en underbar kille som jag kan få fiiinfina barn med och leva ett vanligt lyckligt liv!



min dröm.

Lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-11-29 | 17:56:17 | http://modegrabben.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0