senare

nu sitter jag här och har varigt på möte.
mötet hölls med min rektor , syon och mina två klassföreståndare.
vi kom fram till att jag ska praktisera 3 dagar i veckan eftersom att jag är så oroligt skoltrött..
så tvådagar i veckan går jag skolan , tre dagar ska jag jobba på ett fik nära mig.
så i morgon sak jag jobba ganska skönt endå.
jobbade där i somras och hoppas att hon vill ha mig till sommaren satt jag får tjäna pengar.
de gör jag ju självklart inte nu.

haha ja blev ingen lunch med emil i dag så jag åt med mamma mysigt de med.
snart blir de afternoon tee med mammas klass haha finns en heldel snygga ansikten i denna klass ^^
hahah jaja , åker hem med mamma senare och tar med oss alicia som ska bo hos oss ett tag :)


puss sheila




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0