onsdag,torsdag,fredag,lördag,söndag

onsdag: va med julia en stund efter jobbet åkte till helges.
gick hem till emil för jag frös så jävligt.
missade bussen hem och sov kvar hos honom.

torsdag: weronica hemtade mig hos emil åkte hem åt mat.
julia kom hem till mig vi kollade på film och bara mös.

fredag: åkte till gävle och var med julia frans heaster gurra hem runt ett till julia låg och pratade.

lördag: åkte och grillade med frans heaster kate gurra wiliam arvid osv..
skit mysigt tog 20 över 12 bussen hem

söndag: vaknade upp gjorde frukost och sedan åkte jag och julia till gävle.
gick på stan en stund sedan till helges mötte heaste och frans.
kollade på film.
tog bussen hem mamma gjode mat och jag kollade på true blood. :D
nu ska jag ta en dusch och sedan kolla på nån film :)




gobitarna gabriel och oscar får stå för dagens bild :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0