jobbigt läge..

.. den här veckan började finfint den.
jag var med mamma på högskolan hela dagen och i dag är jag på hennes jobb.
ganska skönt att få vara med mamma ist för att sitta i ett dystert klass rum och försöka konsentrera sig.
jag har faktiskt börjat skriva rent min engelska uppsats.
ska bli riktigt kul att få se vad vissa människor tycker om den.
faktiskt riktigt nöjd med den också om  jag ska vara ärlig.
om ca 45 min ska jag vara på skolan för ett möte , åker tillbaka hit sen och ska försöka fortkätta jobba.
men huvudet är helt slut jobbigt läge alltså..
ska nog kanske luncha med store bror i dag också eftersom att han går här på skolan ska jag allt fånga honom för lite lunch efter mötet :)
haha jaja , nu ska jag smyga ut i koridoren och leta reda på en toa så himlans kissnödig nu :o

puss sheila




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0