en dag hemma..

..i dag blev jag hemma.
vaknade med en grym huvudvärk och rysligt ont i halsen.
somnade om och vaknade runt ett av att mamma ringde nyvaken hon med.
gick upp och satte mej med mamma på alltanen, satt där och prtade med henne.
sen har jag legat i soffan nästan hela dagen.
lasse kom hem med dom nya glasögonen jag bästellde hem förra veckan.

i dag har jag haft så mycket ångest inför vad jag vill ha till skolavslutningen.
jag har köpt en klänning men vet inte om jag ska ha den eller inte.
vad tycker ni?





vad tycker ni?
Ja / Nej

haha iaf skulle vara jätte glad om ni svarade på den!
jag sa ju att mina glasögon kommit!

och lovade ju er också en bild?


sådär ja vad tycker nu om dom då?

nu ska jag ta en kvällspromenad med hunden och sedan ska jag sova tidigt i kväll.
tidig morgon i morgon jobbar då och sedan träffa julia tror jag.
ha en trevlig fortsatt kväll!

puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0