akuten på en onsdag.

min dag jag var med julia på dagen och sedan åkte vi till helges.
när vi var ute på en cigg , ställde jag mig på et skatebord och stog och vickade.
kom en kompis och skulle skoja.
puttade till skateborden och jag flög och togg i mot med rmbåge.
kände verkligen hur ont de gjorde men kunde inte börj gråta när alla såg på mig.
reste mig upp och börjde skratta ist för faan va ont de gjorde.
gick och hade ont hela kvällen.
mamm kom och hämtade mig med bilen.
dåå srputde tårarna smärtan i armen var helt outhärdlig jag trodde jag kulle dö.
mamma släpte av julia ich vi åkte till akuten.
där väntde jag ca 10 min med två alvedon som skulle börja värka i kroppen.
en sköterska kom ut och jag fick ett rum.
docktorn kom 1 min senare.
undersökte armen och ville rönka den.
en och en halv timme senare låg jag inne i ett rum och väntade på att bli gipsad.
blev gipad och sedan for vi till max eftersom jag var rysligt hungrig.
halv ett kom bi hem och jag fick två piller och somnade snabbt därefter med smärt i armen.


i dag tordag va jag med julia och nåra till..
har varigt svårt emd de mästa eftersom att de är höger arm.
ganska irriterande att man inte kan göra som man brukar men..

nu ska jag sova puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0