17 maj bröllopsdag

måndagar är ju faktiskt alltid så seeega men ganska sköna också.
i dag var jag i skolan först sen drog jag och julia ner på stan.
kollade på lite bikinisar och sedan drog jag till daniella.
åkte till helges med henne och satt uppe på Jb med henne frans alex eddie emil.
tog 20.20 bussen hem bussen gick sönder efter halva vägen...
mamma och pappa som firat bröllops dag kunde inte hämta mej eftersom dom firat de med lite champange..
sån tur att johannes satt på bussen , fick åka med honom hem! Tack johannes! :D
haha , ja nu sitter jag hemma här och funderar på om jag orkar mej in i duschen..



enda bilden jag hade från den dagen 17 maj för tio år sedan!
mej och lillebror (a)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0