skolan

först vill jag bara be om ursäkt för den dåliga uppdateringen..
ska bli bättre på de men som ni alla vet så säger jag de och sen blir de lika sak igen några veckor.
funderar på att lägga ner de här med bloggandet..
skitsamma men just nu sitter jag på SO och bööör börja skriva på grekiska metologin eller vad de nu va :)
men som sagt så låter de lika tråkigt som de är och till gång till dator och internett är inte helt fel.
i kväll får vi se vad jag hittar på nå trevligt hoppas jag på.

snart åker min lilla julia till thailand inte kul och jag är asolut inte avis (A)
haha jaja , kommer sakna min lilla solstråle.

ska försöka skriva mer i kväll!

puss :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0