hosthost..

i går kom oscar och gabriella hem till mig och vi åt lite och gjorde inte nå speciellt sådär.
men när dom åkt hem gick jag hem och sov.
i morse när jag vaknade skulle jag åka till oscar men kände mig faktiskt lite sjuk ringde honom och samma så var han.
gick och la mej vaknade runt tio med en grym hosta.
hade feber och mådde illa.
nu äre bara hostan som är kvar och i kväll kommer julia.
juste de är kväll jag glömmer bort tiden när jag är sjuk.
hon kommer om ca 45 minuter.
då ska vi gå fram och äta lite pizza!
sen ska vi bara kolla på film!

just nu sitter jag och kollar på "jackten på Julia".
ni kommer kanske ihåg när jag var i stocholm?
då var jag ju på vallmans?
minns ni den blonda Annie?
hon är med där!



lite kul faktiskt att se någon man kännde igen :)

ha en mysig lördags kväll!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0