helg..

i går lördag kom de en massa flickor hem till mig.
vi kollade på lite melodifestival och sen att vi och pratade och bara mös på helt enkelt.
vi somnade runt fyra då rebecka äntligen slutat vara å G .
i dag vaknade vi runt 11 av att vissa skulle bort.
alva och ebba stannade kvar en stund.
sen kom ebbas mamma och jag oh alva följde med ebba.
vi har varigt ute och gått och suttit vid datorn kollat på film ja helt enkelt allt.
nu är jag trött som en jävla GEEEET och skulle lätt somna om jag la mej ner.
men nej , när jag kommer hem ska jag u och gå oh sen duscha.
i morgon är de skola och på nå viss är jag lite orolig inte för att jag vet varför men orolig är jag.
mamma ska väl komma snart hon oxå!
puss , sheila





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0