sommaren kan jag skylla på ett tag :)

hahah , dåligt bloggande det är jag fullt medveten om!
men håll koll då och då för jag ska länga in ett inlgägg då och då!
den här helgen har jag vart på bröllop så otroligt fint.
bilder kommer i morgon eller i kväll:)
iaf jag ska kanske köp hund!
hah skitzo heter han och är två år gamla.



de enda problemet nu är pappa som inte är helt med på det hela.
men aah annars kan jag få hämta honom på prov när jag vill.
men dom vill sälja honom snabt så lite panik har jag eftersom att jag ska övertala pappa!
ska försöka lite i dag faktiskt.
ska diskutera med ägaren i morgon och så.
 
hoppas ni får en trevlig kväll
ha de bra kram så länge!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0