seg dag!

i dag ahr jag bar haft en riktigt seg dag har bara legat och slappat.
vaknade runt sju i dag för att stina ville ut, och sen igen tolv.
la mej i soffan och sen åkte mamma och jag o handlade vi åker till stugan i morgon.
det är lite därför jag uppdaterar er mycket dom här dagarna!
i kväll ska jag jennie emil isse o stina iväg och ta ett kvällsdopp igen mysigt! :)
haha ska nog knäppa nå kort där nere också!
nu vet jag inte vad jag ska göra förmodligen hitta någon bra serie och börja kolla på den haha.


en risig bild från den plats jag har plaserat mej på nu ;)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0