måndag :)

får be om ursäkt för dålig uppdatering under dagen men vi har varit och träffat min "farfar" och sen har vi varit på sjukhuset shoppat träffat kusiner aa en riktigt full dag :)

tog lite kort i dag också så de bjuder jag på i dag :)


på bilden jag och lillebror grand uncle och sky min tremenning :)







sen shoppade jag och mamma loss i dag :)
hahah kläderna


strandklänning till spanien bara 75:- från lindex


75: från lindex men det var köp 1 betala för 2 och sen tio % på det
så båda dom här blev 71,50:-


149:- från åhlens


179:- från vila


200:- på något ställe i edsbyn


200:- på samma som acdc tröjan :)

såja nu ska jag ta och kolla film ses i morgon puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0