Hejsan ! Bilden från i går molly hade köpt...

dsc00521 (MMS)

Hejsan ! Bilden från i går molly hade köpt nån overall från bikbok haha.. Fy skulle aldrig vilja gå i en sådan jag iaf. Mamma kommer och hämtar mej om ca en och en halv timme så åker vi till edsbyn och träffar min farfars bror , eftersom att farfar min är död ser jag honom lite mer som en farfar. Och mina kusiner dom som är hemma iaf. Just nu ligger jag hemma hos julia och vi skulle kolla på film så blev det inte eftersom att det programet vi hade tänkt att kolla med funkar inte och nu blir det inget alls. Haha men vi får helt enkelt bara ta det lugnt. Men hade ju varit mysigt med en film i regnet. Man kan heller inte alltid få det man till eller tänkt sej. Puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0