Haha förra inlägget va bara en prov för...

Haha förra inlägget va bara en prov första gången jag mobilbloggar så haha lite ny på det här, egentligen är det så sjukt coolt att jag kan skicka ett sms med ett inlägg?;o haha helt otroligt.. I dag satt mamma jag pia och sofie på tant grön och mös god mat vare också, sen gick jag och möte ag Alicia, alex matte och några till gick med dom typ hela kvällen träffade daniella och åkte med henne hem och nu ligger hon och berättar om allt hon vet i titanic filmen :'D haha nu ska jag nog va och sova en sväng ses i morgon bitti :) kram






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0