Godmorgon! Nu sitter jag och väntar på b...

dsc00504 (MMS)

Godmorgon! Nu sitter jag och väntar på bussen som kommer om ca 10 minuter lite tråkigt och jobbigt i värmen men man ska inte klaga :) måste ju hem till min lilla hund som inte klarar sej länge utan sin mamma... I dag tror jag faktiskt att jag ska höra med jennie om isak hennes hund , är sugen på att leka för då slipper jag leka med henne :'D haha på bilden ser ni en plånbok, min nya :) snygg va? Haha skit nöjd över den faktiskt. Nu ska nog bussen komma om 6 min och jag måste spara batteri tills jag ska lyssna på musik på bussen :) skriver senare, puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0