vi ska ju ha efterrätt? o.O

när jag kommer hem är jag helt slut och känner att jag bara skulle vilja sova!
mamma ropar på mej och jag går in i badrummet.
lasse och elias sitter ner och kollar med JÄTTE snälla ögon.
dom förklarar de på så viss att elias (min lillebror) fått ett litet problem.
han vill både göra sin efterrätt och spela bartman men detta kommer han inte hinna med.
och dom bad med stora snälla ögon mej att göra detta?
jag säger till elias men måste vi göra efterrätt i dag då?
men ja säger han vi ska ju ha efterrätt !
de var bara att göra de :)



nu ska jag fortkätta kolla på huset vid sjön!

kram på er



Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

var med i min minitävling och vinn en länk i min blogg hur lätt som helst. :)



direktlänk hittar du här: http://idabarck.blogg.se/2010/january/mini-tavling.html



ta hand om dig!♥

2010-01-20 | 07:31:11 | http://idabarck.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0