Svar!

thihi , ska jag vara ärlig trodde jag inte de skulle vara någon som skulle fråga någt men jag fick i hop 9 frågor! de är de jag nöjer mej med nu :)


fråga av .... 
ok nu ger jag dig en omöjlig. Hur kommer det sig att jag har dig på min msn :P
Svar: jo den var faktiskt riktigt svår eftersom att jag inte ens vet vem du är :)

fråga av...
hur du kille? ;)
svar: nej de har jag inte.

fråga av daniellamiranda
Vad vill du bli när du blir stor?
svar: jag vet inte vad jag vill bli tror jag kan sätta rekord i att ha massa drömar..
men fotograf kanske de är kul

fråga av sara
varför började du blogga?
svar: i början var de bara en kul greje sen blev de mer som en personlig grej kanske lite för personligt ibland men bloggen har hjälpt mycket och i bland är de ganska skönt att bara skriva av sej och hoppas på att de är någon som kanske ser att den inte är ensam om att tänka så

fråga av anonym
är du oskuld?
svar: japp de är jag

fråga av selmaengström
har du skött dej i skolan den här vecka? ;P
svar: den första dagen skötte jag mej alldeles perfect , resten av dagarna har jag varigt sjuk.

fråga av
hur många läsare har du om dagen?
svar: jag har mellan 20-30 per dag de är ju rätt olika från dag till dag :)

fråga av elin
hur ser din dröm kille ut?
svar: jag vet inte riktigt man märker väl när han kommer?
men snäll och omtänksam och fin i mina ögon insidan som räknas :)

fråga av olivia
trivs du i din skola?
svar: jag har inte lagt ner så mycket tid på skolan.
så jag vet fakitskt inte kanske skulle gjort de om jag ansträngde mej lite.

tack ni som frågat jätte kul :P

 



Helene

ooooh, jag missade ju din frågestund, aja ska läsa lite av frågorna nu :D hihi!

2010-01-16 | 14:50:34 | http://hholmstedt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0