ojoj...

..dagarna har gått så fort att man inte hunnit med att se att man inte bloggat!
dessa dagar har jag vart med julia vi har bara varigt och haft en liten ...
jaja haha de behöver vi inte gå in på ^^
men massa film och mys har de absolut varigt!
igår åkte jag in till gävle och träffade storebror.
fikade med han olivia och julia.
sen åkte dom med mej hem och sov här.
i natt har vi bara suttit och pratat själv tyckte jag de var mysigt som fan!
fyra timmar gick otroligt fort för rätt som de var va kl 5
i dag åkte dom hem tre.
jag fixade mej och sen åkte familjen till Johan och Jennie + emil :p
åt jätte god mat där och emil och jag "spelade" wow .. gick ju sådär vet iaf hur man hoppar XD
mysigt var de iaf , sen åkte vi hem med en extra i bilden nämligen Ester kattungen våran :)
i kväll ska jag nog träffa rebecka och selma en stund det ska bli kulit.
i morgon drar jag till gävle och är med julia och olivia

lite bilder


   




osså lilla ester :)

thihi , nu ska jag röra mej upp hare gött






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0