kärlek svider..

de här inlägget skriver jag till en nära kompis som jag älskar alldeles otroligt mycket.
och till er läsarare (förmodligen mest tjejer) som har eller kommer att vara i den här situationen.

men att bli sårad om och om igen de är inget förhållande.
jag säger utifrån mina egna erfarenheter som barn i ett otroligt trasligt förhållande och även lite i eget.
men eftersom att jag har sätt den jag älskar mest bli sårad både fysiskt och phykiskt så vet jag att vissa killar är bara menade för att vara idioter.
andra killar är otroligt bra.
men de blir väl otroligt lätt när man är kär att man inte tror och särskilt inte vill se att de finns bättre en den man har/hade.
man fasnar lätt i det gammla och vill stanna kvar för de fanns/finns ju otroligt fina studer med den människan som man vill behålla?
och de är dom stunderna man bara ser.
har märkt att de är många som förlorar sina kompisar p.g.a sina killar.
för att kompisarna ser de du inte vill se.
jag har bestämt mej att jag inte tänker lämna en kompis hur jävlig killen än är och hur många gåner man en suttit och tårkat tårar hur många gånger man än sagt att du måste lämna honom.
de är ju ditt val och inte mitt.
de är ditt ansvar att göra de som känns rätt och mitt att finnas där hur du en gör!?
det jag kan säga är att jag har gråtit antal nätter för samma kille , som jag vet är en jävla idiot och kommer aldrig ändras.
men till och med fast vi inte är tillsammans får jag dåligt samvete om jag börjar hålla på med en annan kille.
fast en att den andra killen har flickvän nu?
svartsjuka de är väl de som allt handlar om egentligen.
om du inte kan få ha honom ska ingen annan heller få de?!
även fast han inte är bra så tänker man väl så?
och jag bor i LILLA gävle och även här finns de gott om både snygga och bra killar.
så varför inte försöka allt man kan att komma över idioten.
börja träffa andra och fatta att man är värld bättre!?
för de är vi alla tjejer värld bra killar!
stå upp för dej själv och se de ingen annan ser!?

du är finast i världen och kan få vilken du vill!
välj bara för fan inte idioterna!
dom må kanske ha ett snyggt yttre men de finns killar med både snyggt yttre och otroligt vakra inre delar också!

kärlek svider de vet jag men face the facts liksom sånt är livet men DU kan göra de lättare bara du vill

<---
så tänker många men så äre inte man kan om man vill.



' L ♥ 加布里埃尔

Sjuk fint text som du har skrivit :)Kram

2010-01-27 | 18:19:52 | http://linnessy.blogg.se/
Sara

Det är så otroligt synd att man kan förstöra sitt självförtroende och i vissa fall relationerna till sina bästa vänner. Killar kan vara helt underbara om man hittar rätt, men få en att må sämst i hela världen om man hittar en idiot till kille.

Texten var jättebra skrivet, allt var helt klockrent. Kände igen mig löjligt mycket också.

2010-01-28 | 09:22:00 | http://manbava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0